Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

Test duetu od Hean- baza i lakier nawierzchniowy z serii Diamond

W paczce ambasadorskiej od firmy Hean oprócz lakierów otrzymałam bazę oraz utwardzacz, które namiętnie używam od początku grudnia. 


Diamentowa baza (KLIK) wygładza płytkę i niweluje wszelkie jej niedoskonałości (ubytki w strukturze - w moim przypadku po grze w kręgle :P). Zauważyłam, że lakier lepiej do niej przylega, co z kolei przekłada się na zwiększoną trwałość manicure. Choć w buteleczce ma mleczny kolor, na płytce staje się przeźroczysta. Przez miesiąc nie używałam żadnej odżywki, jedynie tą bazę. Nie zauważyłam, aby paznokcie na tym straciły - nadal są twarde i mocne :)

Diamentowy top coat (KLIK) używałam zawsze w połączeniu z bazą. Nałożony na lekko wilgotny lakier (po około 2 minutach od nałożenia) przyspiesza jego wysychanie (baza+1 lub 2 warstwy lakieru+top = od 5 do 15 minut) oraz nadaje mu piękne, niemal lustrzane wykończenie. W przedziale cenowym do 10 zł jest jednym z lepszych utwardzaczy, z jakimi miałam  okazję pracować.

***

Pamiętacie pierwszy wpis z bordowym lakierem z serii City Fashion? Połączyłam go z testem powyższego duetu.


Po 6 dniach zauważalne są przetarte końcówki, przyrost paznokcia oraz delikatny odprysk lakieru na kciuku. To jedyne uszczerbki manicure. Gdyby nie napięty grafik zdobienie mogłabym nosić śmiało przez 1, a może 2 dni.  Dobry wynik, prawda? :)

Stosujecie bazy i utwardzacze? 

Pozdrawiam,
Kasia

Komentarze

  1. Muszę je wypróbować. Moje paznokcie w końcu powróciły do takiego stanu kiedy można je polamować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie baza sprawdza się świetnie, ale top zupełnie. malując nim kilka razy na 1,5h przed pójściem spać za każdym razem budziłam się z odciskami z pościeli. u mnie top, który szybko nie wysycha od razu idzie w odstawkę. jedyne co, to ma fajny połysk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza jest rewelacyjna, świetnie współgra z lakierami innych firm :) Top, w moim przypadku również zdał egzamin, nie zauważyłam żadnych odciśnięć - może jest to kwestia korzystania z lakierów innych firm? Osobiście testowałam go na Heanie, Sally Hansen i Sinsay - nie było żadnych problemów. Choć muszę przyznać, że do SV czy Insta-dri to mu trochę daleko, jeśli piszemy o czasie wysychania ;)

      Usuń
  3. piękne pazury :) szkoda, że obgryzam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja nigdy nie obgryzałam, ale słyszałam, że ciężko jest się tego nawyku pozbyć... Trzymam kciuki za 'powściągliwość' :)

      Usuń
  4. 6 dni to super wynik :D Mi lakier OPI z topem Seche vite trzymał się w dobrym stanie do 4 dni i to u mnie było wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że na trwałość manicure ma wpływ stan płytki. Im bardziej jest równa (gładka, pozbawiona ubytków), tym dłużej lakier wygląda dobrze. Czasami wystarczy wypolerować paznokcie i pokryć je bazą - na takim połaczeniu 'cieszyłam' się kiedyś manicurem 8 dni :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty