Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

Śnieżne zdobienie z lakierem Jungle 278 firmy Hean

Czy Wam też brakuje śniegu? Mi ogromnie! Z tego też powodu zdecydowałam się na wykonanie zimowego zdobienia.


Niebieski lakier, który gra pierwsze skrzypce w tym manicurze, również otrzymałam w paczce ambasadorskiej od firmy Hean. Powyższy egzemplarz pochodzi z serii Jungle, a został opatrzony numerem 278. Kolor określiłabym jako mroźny, opalizujący niebieski. W zależności od kąta padania światła lakier posiada żółtą, zieloną bądź fioletową poświatę.


Efekt widoczny na zdjęciach osiągnęłam nakładając dwie, cienkie warstwy lakieru - krycie jest zadowalające :)


Aplikacja nie nastręcza problemów- emalia rozkłada się równo, nie tworzą się nieestetyczne linie, a ewentualne niedoskonałości płytki nie są uwypuklane.


Zdobienie powstało przy pomocy świątecznej płytki MR-02. Wykorzystałam wzór śnieżynek (prawy, górny róg), który odbiłam holograficznym lakierem z Sinsay. 

źródło: aliexpress
Chwilę przed naniesieniem wzoru postanowiłam delikatnie oszronić paznokcie - wydaje mi się, że dodało to trójwymiarowości całemu zdobieniu.


Kilka dodatkowych zdjęć :)

I zbliżenie na śnieżynki :)


Cena: 7,99 zł (do kupienia TUTAJ)
Pojemność: 7 ml
Seria: Jungle
Kolor: 278
Krycie: do pełnego krycia potrzebne są dwie, cienkie warstwy ,
Trwałość: ??? - po 3 dniach zmywałam zdobienie, które nadal wyglądało bardzo dobrze 
Inne:  wąski pędzelek, lakier opalizujący, dobre krycie, nie barwi paznokcia (nałożyłam bazę), podczas zmywania nie barwi skórek

Osoby, które chciałyby przetestować kosmetyki marki Hean zachęcam do regularnego odwiedzania strony firmy na FB oraz bloga Alicji - akcja będzie powtarzana w kolejnych miesiącach :)

Pozdrawiam,
Kasia

Komentarze

  1. Ale piękne zdobienie <3 chyba zacznę swoich sił ze stemplami, tylko czy można je robić hybrydą?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten Hean, dokupiłam go sobie na Dniu Darmowej Dostawy ;) śliczne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacieee z tym srebrem coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zdjęcia nie ukazują tego w pełni. Dopiero na tym ostatnim widzę śnieżynki :)

      Usuń
  4. I gdzie ten śnieg w tym roku?
    Paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też śniegu brakuje, dlatego znów mam śnieżynki na paznokciach. Super zdobienie -kolory bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zdobienie :3 Uwielbiam lakiery o nieoczywistych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ten kolorek :) i zdobienie wyszło na 5+

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również brakuje śniegu, ale co zrobić :/
    -śnieżynki na pazurkach masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty