Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

Recenzja: Oeparol Hydrosense Hialurose, Nawilżający krem pod oczy i na powieki

Cena nie jest wygórowana- ok. 10 zł za 15 ml produktu. 

Przychodzę do Was z recenzją kremu pod oczy, który podbił moje serce i nawilżył dość wymagającą skórę. Produkt używam od ponad miesiąca, a starczy mi na drugie tyle, bo opakowanie zawiera dokładnie połowę zawartości. 
Moje pierwsze spotkanie z tą marką miało miejsce w domu- moja mama jest bezkonkurencyjna, jeśli mowa o nowościach dostępnych w aptekach. Przez roztargnienie nie zabrałam ze sobą kremu pod oczy i sięgnęłam po kosmetyk mamy. Padło na krem Oeparolu. Po całym dniu zauważyłam, że skóra jest mniej przesuszona niż zwykle, a korektor nie zebrał się w załamaniach. Efekty po aplikacji nocnej również domagały się 'wow' jako opisu. Naskórek był zregenerowany, cienie pod oczami jakby bledsze, a same powieki ociężałe. 
Postanowiłam kupić ów 'cudowny' specyfik. Po zużyciu oliwkowego kremu Ziaji pobiegłam do apteki po wynalazek Oeparolu. 

Kilka słów od producenta (powyżej) oraz skład (poniżej)


Opakowanie to typowa plastikowa tubka z praktycznym spiczastym dozownikiem


Krem posiada lekką konsystencję i ma delikatny, ledwie wyczuwalny zapach.

Bardzo szybko się wchłania. Na powyższym zdjęciu krem po rozsmarowaniu, zaś na poniższym 'wchłonięta' warstwa (po około 2 minutach)

Krem ten mogę polecić osobom szukającym dobrego i taniego produktu, który zapewni odpowiedni poziom nawilżenia suchej i wymagającej skórze wokół oczu.


Jaki jest Wasz ulubiony produkt przeznaczony do pielęgnacji skóry pod oczami?

Pozdrawiam, 
Aaparatka

Komentarze

  1. A ja mialam krwm regenerujacy z olejem z nasion wiesiolka Oeparol. rewelacja. bardzo mnoe zaciekawilas tym nawilzajacym i konieczniemusze go sprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wart wypróbowania :) zwłaszcza, że cena nie jest wygórowana :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty