Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

NOTD i nówka sztuka z Avonu


Słoneczny dzień wymaga 'słonecznych' paznokci dlatego dzisiaj sięgnęłam po zupełnie przeze mnie zapomniany lakier Colour Alike w odcieniu 'drwiny z cytryny'. Przed aplikacją zaczęłam się zastanawiać dlaczego tak ładny odcień został odrzucony... Teraz już wiem. O ile sama aplikacja nie jest problematyczną, o tyle schnięcie lakieru tak. Dwie godziny po aplikacji drugiej grubszej warstwy (krycie widoczne na powyższym zdjęciu) lakier nadal był 'miękki' i skory do przyjmowania wszystkich tekstur :( Na chwilę obecną produkt ponownie idzie w 'odstawkę' do czasu kiedy wymyślę jak obejść nastręczające problemów wysychanie.




W piątek odebrałam moje skromne zamówienie z Avonu. Tym razem padło na wodę toaletową (kolejną... ) Riviera Goddess. Zamawiana niedawno Only Imagine.. miała być idealną na lato, niestety jest zbyt intensywna. Nowy nabytek jest na delikatny, świeży i wyczuwam w nim nuty, które przypominają mi trochę Today Tomorrow Always.

"Poczuj się boginią" :D

Pozdrawiam,
Aaparatka 

Komentarze

  1. Właśnie zastanawiam się nad zamówieniem tej wody, jak z trwałością zapachu ? Utrzymuje się chociaż 3 godziny ? U mnie np. Pur Blanca "znika" juz po godzzinie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ten zapach utrzymuje się długo, bo jest dość intensywny. Wiem, że zapach to kwestia gustu ale sądziłam, że Riviera będzie taką świeżą wodą idealną na lato ale mi nie przypadła do gustu. Na wieczór może być, ale w ciągu dnia w upały stanowczo nie :).

      Usuń
    2. Zdecydowanie dłużej utrzymuje się na ubraniu niż na skórze. Na upały też się nada, ovzywiście pod warunkiem, że nie zlejemy się połową flaszki 'na raz' :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty