Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

Zuma, żel ze świetlikiem pod oczy i na powieki do skóry podrażnionej zabiegami kosmetycznymi

O moich poszukiwaniach idealnego kremu pod oczy pisałam niejednokrotnie. Produkt, który chcę dzisiaj zrecenzować z całą pewnością nie jest kosmetykiem mającym solidnie nawilżyć i zregenerować skórę pod oczami. Dlaczego więc pokusiłam się na niego?


Składając zamówienie w jednej z aptek internetowych natrafiłam na żel ze świetlikiem firmy Zuma, którą dobrze znam i bardzo lubię (mają rewelacyjne krople do oczu!). Nie zastanawiając się długo, postanowiłam go kliknąć, bo cena była wyjątkowo korzystna (mniej niż 5 zł za 15 ml). Dodatkowo zauważyłam, że stosowanie żelu na górną powiekę (z zestawu firmy Avon na noc) korzystnie wpływa na jej kondycję. 


Produkt zamknięty jest w tradycyjnej plastikowej tubce z wąskim aplikatorem, który pozwala na kontrolowane dozowanie żelu. 


Żel, jak to żel, ma lekką konsystencję, nie posiada zapachu ani barwy. Powinien idealnie sprawdzić się u wrażliwców :)


Zgodnie z obietnicami producenta, kosmetyk działa kojąco i odświeżająco, a na dodatek łagodzi podrażnienia. Jeśli miałabym odnieść się do właściwości nawilżających, to nie oczekiwałam przysłowiowego cudu. Na okolicę pod oczami jest ono zdecydowanie za słabe, w przypadku powieki górnej określiłabym je jako wystarczające :) I takie zastosowanie, jak już wspomniałam wcześniej, u mnie żel znalazł. 


I jeszcze zbliżenie na skład, który jest całkiem przyjemny:


Podsumowując, jako produkt pielęgnujący skórę na górnej powiece - polecam :) 


Stosowałyście kosmetyki firmy Zuma? 

Pozdrawiam,
Kasia

Komentarze

  1. Pierwszy raz widzę ten żel :) Ze świetlikiem miałam tylko żel Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma nie jest powszechnie 'znana', a szkoda...

      Usuń
  2. Bardzo lubię żele do powiek i pod oczy, używam głównie z Flos Leku, ale chętnie wypróbuję coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie trafiłam na porządny żel pod oczy, zawsze nawilżenie jest dla mnie za słabe...

      Usuń
  3. ja wlasnie poszukuje fajnego zelu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz taki, który spełni Twoje oczekiwania :)

      Usuń
    2. fajnie by było ostatno na szczescie rzadko trafiam na buble

      Usuń
  4. Szkoda, ze słabo nawilża; ciagle szukam czegos w przyzwoitej cenie, co nie bedzie uczulac i nawilzac i niestety jest z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, żele mają to do siebie, że nawilżenie jest... raczej słabe.

      Usuń
  5. Zupełnie nie znam tej firmy... a na żaden porządny żel jeszcze w swojej karierze nie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zbyt lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się z nim spotykam, ale lubię tego typu żele pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz o nim słyszę , ale jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam podobnego żelu z Gorvity i bardzo jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze słyszę o tej marce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty