Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

Yves Rocher, Hydra Vegetal, Aksamitny krem intensywnie nawilżający 24h

Pomimo posiadania skóry tłustej często sięgam po kosmetyki intensywnie nawilżające, które mają służyć cerom bardzo suchym, suchym i normalnym. Mój ostatni wybór padł na krem marki Yves Rocher, którą bardzo lubię. Czy i tym razem jestem zadowolona z zakupu?


Krem zamknięty jest w szklanym, ciężkim słoiczku, który mieści 50 ml produktu. Cena jest uzależniona od aktualnej promocji : od darmowego dodatku do zamówienia do 39 zł. Kosmetyk posiada lekką konsystencję. 


Opis ze strony producenta:
Krem wzbogacony o sok z klonu z Kanady, posiadający właściwości zatrzymujące wodę w skórze - dla lepszego nawilżenia. Produkt intensywnie nawilża skórę przez 24h, dzięki czemu odzyskuje ona komfort i jest widocznie bardziej elastyczna i pełna blasku.
Działanie
Bogata i przyjemna konsystencja specjalnie dopasowana do potrzeb skóry normalnej i suchej.
Składniki
Składnik aktywny:
Soki roślinne z klonu i niebieskiej agawy bio zatrzymując wodę w skórze
intensywnie, dogłębnie i długotrwale nawilżają.

Więcej o składniku aktywnym:
Sok z klonu z Kanady (Quebec) i niebieska agawa z Meksyku mają właściwości zatrzymujące wodę w skórze .

Dodatkowy składnik aktywny: Masło Karité bio, odżywia i dodające komfortu suchej skórze.

Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z klonu, wyciąg z soku agawy bio, betaina, woda z hamamelisu bio, masło karité bio.
Sposób użycia
Stosowanie
Rano i wieczorem, na twarz i szyję, omijając kontur oczu.

Sekret dla urody:
Aby ułatwić wchłanianie kremu rozgrzej go w dłoniach przed nałożeniem.
Aby wzmocnić nawilżanie, przed nałożeniem kremu użyj Koncentratu nawilżającego.


Zbliżenie na skład: 


Tak, jak wspominałam krem posiada lekką konsystencję, jednak pozostawia na skórze tłustawy film, dlatego stosuję go w wieczornej pielęgnacji. Postanowiłam jednak użyć go kilkukrotnie pod makijaż i nie zauważyłam, aby w znaczący sposób wpłynął na jego trwałość. Odnosząc się do obietnic producenta, muszę przyznać, że są one spełnione. Skóra po wieczornej aplikacji jest przyjemnie nawilżona i uelastyczniona. "Pełnego błysku" nie zauważyłam, choć muszę przyznać, że cera zyskała zdrowszy kolor. Wspomnę również o niezwykłej wydajności kremu. Zużycie zauważalne na drugim zdjęciu jest efektem 9 tygodniowego, regularnego stosowania. Zapach produktu jest świeży, lekko ogórkowy i dodatkowo uprzyjemnia używanie. 

Czy polecam? Tak, krem jest dobrym kosmetykiem, który nawilża, a przy tym nie zapycha cery. 

Pozdrawiam,
Kasia

Komentarze

  1. Z tej serii miałam koncentrat do twarzy i żel pod oczy. Z obu byłam zadowolona tylko zapach koncentratu niezbyt mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie przymierzam się do zakupu koncentratu. Zapach, zapachem - najważniejsze jest działąnie :)

      Usuń
  2. Już od dawna się do niego zbieram, znam zapach tej serii, jest super, ale co do reszty to troszkę się obawiam tego tłustego filmu;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przypudrowaniu twarzy film jest w zasadzie niezauważalny. Na mojej tłustej cerze świecenie też pojawiło się w typowym dla niej czasie, czyli krem nie przyspieszył tego pojawienia się tego problemu ;)

      Usuń
  3. Fajny byłby pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet u mnie (tłuściocha z natury) sprawował się dobrze ;)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tym kremie, dobrze wiedzieć, że go polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na nawilżający koncentrat z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mnie właścicielki bardzo suchej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sprawdziłby się u Ciebie idealnie :)

      Usuń
  7. miałam małą próbkę tego kremu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w zasadzie w ciemno i nie żałuję :)

      Usuń
  8. Miałam kilka próbek i krem był całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem się ciekawie zapowiada i jeszcze zapach ogórkowy który bardzo lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wiedz, że ten ogórek jest trochę 'zakamuflowany' ;) Jest wyczuwalny, ale w połączeniu z jeszcze jakąś świeżą, nieco słodką rośliną :)

      Usuń
  10. Ja na razie nie potrzebuję wielkiego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teoretycznie też nie, ale nie potrafię go sobie odmówić ;)

      Usuń
  11. niecierpie cięzkich kremów, także jestem pewna ze spisałby sie, ale wolę polowac na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. będę polować na promocję! :) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty