Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

[HIT] Avon, Foot Works, Krem intensywnie zmiękczający skórę stóp

Każda z nas szuka kosmetyku, który już po jednym zastosowaniu przyniesie ulgę albo jego działanie będzie można określić słowem wow! Wiele z nas zdaje sobie sprawę, że znalezienie takiego produktu często graniczy z cudem. Dzisiaj chciałabym napisać parę słów o kremie do stóp, którego działanie opisuje, wyżej wspomniane, wow ;)

W tradycyjnej tubce wykonanej z miękkiego tworzywa mieści się 75 ml kremu, za który (w zależności od promocji) musimy zapłacić ok. 8 zł.


Dzisiejszy bohater, to krem firmy Avon, który ma za zadanie zmiękczyć skórę stóp (pięt). Zazwyczaj sceptycznie podchodzę do tego typu zapewnień, jednak tym razem krem zachwalała moja mama.


 Nie raz wspominałam Wam, że przez spacery morską plażą, moje stopy potrzebują porządnej regeneracji, dlatego kremy do stóp nakładałam grubszą warstwą i pod skarpetkę. Zazwyczaj taki zabieg nie przynosił spektakularnej różnicy, efekt był raczej tymczasowy niż długotrwały. 

Kosmetyk, który dzisiaj recenzuję używam dopiero od 2 tygodni, a moje stopy zostały całkowicie zregenerowane. Już po pierwszej aplikacji efekt był powalający - skóra była niemal całkowicie wygładzona i odpowiednio nawilżona. Nie ma żadnej suchej skórki czy szorstkości na piętach. Nieskromnie napiszę, że moje kopytka wyglądają jak te z reklam ;) 


Krem posiada bardzo treściwą konsystencję (jak koncentrat do rąk z Cien), dlatego jest idealny do wieczornej pielęgnacji :) Zapach jest lekko mentolowy, co w zasadzie nie dziwi - w składzie obecny jest mentol i olejek z mięty pieprzowej. 

Skład: 
aqua, glycerin, lactic acid, cetearyl alcohol, behenyl alcohol, steareth-21, dimethicone, ammonium hydroxide, steareth-2, menthol, mentha piperita oil, lecithin, glycine soja oil, tocopheryl acetate, aloe barbadensis gel, oryza sativa bran oil.

Znacie ten kosmetyk? Jak sprawdził się u Was? 

Pozdrawiam,
Kasia

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. W moim przypadku jest to pierwszy krem, którego działanie mnie zadowoliło - poprzednio używany krem do masażu stóp nie zachwycił działaniem :)

      Usuń
  2. Nie używałam jeszcze kremów do stóp z Avonu. Ciekawy produkt, warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam; ogólnie nie przepadam za Avonem, no chyba, że lakiery albo perfumy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam; ogólnie nie przepadam za Avonem, no chyba, że lakiery albo perfumy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam styczności z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to supcio, jak się spisał i masz kopyta jak z reklamy :D mi pomógł krem na suche pięty i szorstkość z Eveline oraz Shefoot !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólenie avonowe specyfuki do stóp lubiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno go nie miałam, muszę sobie go zamówić może u mnie znów zdziała cuda ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty