Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

NOTD: Essie, Flawless

Z racji, że jestem lakieroholiczką (w najbardziej zaawansowanym stadium) nie mogłam oprzeć się pokusie i nie wypróbować produktów kolejnej, kultowej już marki, czyli Essie. W jednym z internetowych sklepów znalazłam odcień Flawless, który totalnie mnie zauroczył - musiałam go kliknąć ;)


W charakterystycznej dla marki Essie buteleczce znajduje się 13,5 ml przepięknego, pastelowo-różowego lakieru, który producent opatrzył nazwą (21) Flawless. 


Aplikacja, dzięki szerokiemu pędzelkowi, jest bezproblemowa - wystarczą dosłownie dwa pociągnięcia, a cała płytka pokryta jest emalią. 


Krycie nie powala na kolana, ponieważ efekt przedstawiony na zdjęciach osiągnęłam nakładając 2 umiarkowanej grubości warstwy lakieru.



Poniższe zdjęcia najlepiej odzwierciedlają kolor lakieru, który będzie odpowiedni na dosłownie każdą okazję ;)





Podsumowanie
Cena: od 10 do 35 zł
Pojemność: 13,5 ml
Kolor: 21 Flawless
Krycie: do pełnego krycia potrzebne są dwie umiarkowanej grubości warstwy
Trwałość: bardzo dobra - 5 dni w stanie niemal idealnym
Inne: lśniące, kremowe wykończenie, szeroki pędzelek, przepiękny neutralny kolor

Miałyście styczność z lakierami Essie? Jak spisały się u Was?

Pozdrawiam,
Kasia

Komentarze

  1. Śliczny kolorek, taki jakie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kolor, dawno tak pięknego różu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie trudno znaleźć taki kolor, niestety...

      Usuń
  4. Tak, trudno mi było go nie kliknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi si taki odcien różu :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie te lakiery nie kuszą, ale ten kolor śliczny jest :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, ja mam niestety jednego Essie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, śliczny jest! Nie przepadam za różami, ale ten jest bardzo delikatny i podoba mi się. Co do samych lakierów Essie natomiast, to nigdy żadnego nie miałam. W końcu się pewnie na jakiś skuszę, jak pojawią się w jakiejś fajnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty