Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

NOTD: Flormar SuperMatte M112

Wracam po małej przerwie wynikającej z braku czasu. Jestem pochłonięta przygotowaniami do obrony pracy magisterskiej i zwykłą, codzienną pracą. Dzisiaj 'na szybko' chciałabym zaprezentować Wam lakier, który najczęściej gościł na mojej płytce w ubiegłym miesiącu.


W charakterystycznej, dla firmy Flormar, buteleczce znajduje się 10 ml lakieru w kolorze, który jest połączeniem koloru amarantowego i buraczkowego. Odcień został oznaczony symbolem M112.


Tak, jak w przypadku M124, krycie jest wprost fenomenalne. Poniższe zdjęcie pokazuje efekt, jaki został osiągnięty dzięki nałożeniu jednej warstwy.

Podsumowanie
Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 10 ml
Kolor: M112
Krycie: jedna warstwa (umiarkowanej grubości) kryje w 100 %
Trwałość: lakier jest  trwały-  5 dni
Inne: cienki pędzelek; lakier wysycha w ekspresowym tempie; bezdrobinkowy; rewelacyjne krycie

Jaki kolor lakieru gościł na Waszych paznokciach najczęściej w ubiegłym miesiącu?

Pozdrawiam,
zapracowana Kasia

Komentarze

  1. Bardzo lubię lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, choć często zdradzam ją z Eveline, Golden Rose i ostatnio Sally Hansen ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor, a krycie robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny lakier. Super krycie. U mnie najczęściej był chyba niebieski :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski też często gościł na moich paznokciach :)

      Usuń
  5. Szkoda, że ma cienki pędzelek bo bardzo lubię lakiery tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia przyzwyczajenia :) Ja na niego nie narzekam :)

      Usuń
  6. bardzo ciekawy kolorek :) podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest elegancki i można go 'nosić' na każdą okazję :)

      Usuń
  7. Kolorek piękny i świetne krycie :) U mnie w ostatnim czasie najczęściej gościła mięta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, mięta! Dawno nie miałam mięty na paznokciach :D

      Usuń
  8. jeszcze nie miałam ich lakieru. lubię takie kolory;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię SuperMatte z czystym sumieniem mogę polecić :)

      Usuń
  9. nie miała tych lakierów, a kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdecydujesz się na zakup to polecam serię Supermatte- nie zawiedziesz się na niej :)

      Usuń
  10. Ciekawy kolor, lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich paznokciach goszczą 'raz na jakiś czas' ;)

      Usuń
  11. u mnie czerwień ;) twój kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale mam tylko jeden czerwony lakier :P

      Usuń
  12. Ciekawy, widzę go w jesiennych klimatach, teraz wolę delikatne pastele, intensywny koral lub róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na chłodniejsze dni będzie idealny :)

      Usuń
  13. Masz bardzo ładny kształt płytki ;) a kolor jest naprawdę boski

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jeszcze nie miałam lakieru z Flormaru:) Ale bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, zwłaszcza serię Supermatte, jest rewelacyjna! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty