Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

Yves Rocher, Nutritive Vegetal, Aksamitny żel do mycia twarzy

Jakiś czas temu w moje ręce wpadł mini-żel do mycia twarzy z firmy YR. Z racji, że niedługo czeka mnie przeprowadzka staram się ograniczyć do minimum ilość kosmetyków, które będę musiała przenosić w nowe miejsce. Jako cel na kwiecień i maj postawiłam sobie zużycie jak największej ilości próbek oraz miniaturek, dlatego sięgnęłam po wspomnianą wcześniej mini wersję żelu do oczyszczania twarzy z YR.


Od początku kwietnia produkt służy mi do porannego oczyszczania twarzy. Po ponad miesięcznym używaniu, w opakowaniu pozostało ok 5 ml żelu, który z całą pewnością wystarczy mi na kolejny tydzień. Zatem, mogę z czystym sumieniem napisać, że ogromną zaletą specyfiku jest jego wydajność.


Nie będę rozpisywać się na temat opakowania, gdyż nie ma to większego sensu w przypadku wersji, którą posiadam. Ot, zwykła, miękka tubka z białą nakrętką :) 

Konsystencję żelu określiłabym jako pół-płynną, nie migruje z miejsca nałożenia.



Jeśli miałabym napisać parę słów o działaniu konieczne jest odniesienie się do obietnic producenta (KLIK):
Aksamitny żel do mycia twarzy wzbogacony o koncentrat z Jesionu, który pobudza produkcję lipidów, aby skóra była intensywnie i trwale odżywiona. Produkt doskonale oczyszcza skórę nie wysuszając jej i zapewnia natychmiastowy komfort. Żelowa konsystencja daje uczucie świeżości.Dzięki zawartości natłuszczających składników roślinnych skóra po umyciu na jest napięta i wysuszona. Formuła nie zawiera mydła.
Działanie
- Oczyszcza skórę twarzy
- Zapewnia efekt nawilżenia i odświeżenia.
- Nie zawiera mydła.
- Odpowiedni do każdego rodzaju skóry.

Nie zauważyłam, aby moja skóra po zastosowaniu żelu była trwale i intensywnie odżywiona. Z całą pewnością nie jest ściągnięta i wydaje się być nawilżona. Składniki natłuszczające, które produkt zawiera, faktycznie pokrywają skórę lekkim filmem dającym ukojenie. Żel nie podrażnia, jest łagodny i nie szczypie w oczy, gdy przypadkowo się w nich znajdzie ;) Producent zaznaczył, że produkt może być stosowany przez posiadaczki wszystkich typów cery. 

Komu polecam? Osobom szukającym lekkiego i delikatnego preparatu do oczyszczania cery, posiadaczkom cery suchej i normalnej. 
Cena i pojemność: 33 zł/125 ml
Dostępność: sklep stacjonarny i internetowy YR

I jeszcze skład:
aqua, glycerin, peg-6 caprylic glycerides, methylpropanediol, hammamelis virginiana flower water, sls, agave tequiliana leaf extract, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, sodium cocamphoacetate, aphloia theiformis leaf extract,sodium cocoyl isethionate, phenoxyethanol, xantan gum, parfum, sodium hydroxide, tetrasodium edta, maltodextrin, fraxinus ornus sap extract, caramel, sodium benzoate, potassium sorbate.


Stosujecie kosmetyki Yves Rocher? Jaki jest Waszym ulubionym?

Pozdrawiam,
Kasia

Komentarze

  1. Mam cerę mieszaną ale chętnie bym go wypróbowała :). Taka miniaturka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pojemność jest w sam raz na wyjazdy lub na dokładne przetestowanie produktu :)

      Usuń
  2. ja chętnie bym się na niego skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś być z niego zadowolona :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty