Obserwatorzy

Zasubskrybuj :)

NOTD: Delia No.1, 85

Konstruując posta z kolekcją lakierów zauważyłam, że wielu nie prezentowałam Wam na paznokciach. Chcąc naprawić ten błąd zaczynam od Delii No. 1 w kolorze 85.


Lakier posiada jasnoniebieski, pastelowy kolor. Jest całkowicie pozbawiony drobinek, a jego wykończenie określiłabym jako satynowe. 



W przeciwieństwie do numeru 15 (prezentacja TU) z tego egzemplarza jestem niesamowicie zadowolona. Nie podkreśla niedoskonałości paznokcia, tworzy na nim gładką, błyszczącą taflę. Biorąc pod uwagę kolor mogę napisać, że jest  iście wiosenny ;)



Podsumowanie
Cena: mniej niż 5 zł
Pojemność: 5 ml
Kolor: 85
Krycie: do uzyskania pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy
Trwałość: uzależniona jest od stanu paznokcia; do 2 dni w stanie idealnym, później przeciera się na końcówkach
Inne: aplikacja bezproblemowa; stosunkowo szybkie wysychanie; egzemplarz bezdrobinkowy; wykończenie satynowe

Jaki jest Wasz ulubiony wiosenny kolor lakieru do paznokci?

Pozdrawiam,
Kasia

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy, ale ten mi się bardzo podoba :).
    Dla mnie wiosenny najbardziej jest żółty i zielony :D. Ostatnio mam również hopla na punkcie ozdabiania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam dobrego, żółtego lakieru jednak trudno taki znaleźć. Mam z Delii, jeszcze nie używany. Może będzie równie dobry jak ten ;)

      Usuń
  2. Od tej firmy nie miałam jeszcze żadnego lakieru, u mnie przeważa Avon ale takiego koloru nie ma w ich ofercie ;) na wiosnę zawsze królują u mnie róże, fiolety, lilie i srebro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że Avon u Ciebie przeważa mnie nie zdziwiłaś :P

      Usuń
  3. jeszcze nie spotkałam się z tymi lakierami, a kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz je w małych osiedlowych drogeriach ;)

      Usuń
  4. moje klimaty, kolor śliczny, delikatny, ach...
    całuski

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Popularne posty